Garanti Bankası ve Mercedes-Benz Türk, Garanti Bankası tarafından Mercedes’e özel olarak geliştirilen stok finansmanı çözümüyle, uluslararası Treasury Today Adam Smith 2009 ödülleri kapsamında, “İşletme Sermayesi Yönetimi” kategorisinde, En İyi Uygulama ve İnovasyon ödülünü aldı.
İş dünyasının saygın dergileri arasında yer alan Treasury Today tarafından verilen Adam Smith Ödülleri, 18 Haziran 2009 Perşembe günü Londra’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Kurumsal müşterilerinin nakit yönetimi ihtiyaçları için öbek dadı standart ürün ve hizmetler yerine ihtiyaca yönelik çözümler geliştiren Garanti Bankası, bu ödüle layık görülen ilk Türk bankası olarak nakit yönetimi alanındaki gücünü bir defa daha kanıtladı.
Konuyla ilgili bir açıklama yapan Garanti Bankası Genel Müdürü Ergun Özen, “Garanti Bankası olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarını dinleyerek, onlara en uygun olan çözümleri üretiyoruz. Bu esnekliğimiz sayesinde, kurumsal çözümler alanında önemli bir farklılık yarattık. Mercedes’le yürüttüğümüz ortak çalışmanın ve uyumlu işbirliğimizin sonucunda tümüyle firmaya özel olarak geliştirdiğimiz stok finansmanı çözümüyle aldığımız bu ödül, birçok alanda olduğu gibi nakit yönetimi alanında da Türkiye’nin en iyi bankası olduğumuzu kanıtladı. Mercedes’in ihtiyaçları doğrultusunda Türkiye’de bir ilk olarak kullanıma sunduğumuz ve ana firma ile bayilerine önemli avantajlar sağlayan stok finansmanını yaygınlaştırmak üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mevcut ekonomik konjonktürde, müşterilerimizi dinlemeye, deneyimli ve uzman kadromuzla onların hayatını daha da kolaylaştırmak amacıyla yaratıcı ve yenilikçi çözümler geliştirmeye devam edeceğiz.” dedi.
Mercedes-Benz Türk Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün ise, “Türkiye’de bir ilk olarak uygulamaya başladığımız stok finansmanını oluşturma aşamasında, piyasada kullanılan klasik ürünlerin ihtiyacımızı karşılamayacağını biliyorduk. Garanti Bankası ile yapılan işbirliği sayesinde, bayilerimizi stok finansmanı arayışından kurtardık. Operasyonel olarak da hem Mercedes-Benz Türk'ün, hem de bayimizin işleyişinde ciddi bir avantaj sağlandı. İşletme sermayesi yönetimi ve finansal tedarik zinciri konularında ileride de güncel ihtiyaçların bizi daha farklı sistemleri oluşturmaya teşvik edeceğini bugünden görmek hiç de zor değil. Stratejik hedefimiz ‘işine ve müşterisine konsantre olan ve müşteri memnuniyetini ön plana çıkaran’ bir bayi teşkilatı geliştirmektir.” dedi.
Kategori : EKONOMİ